گلاله مجتهد شبستری گلاله مجتهد شبستری .

گلاله مجتهد شبستری

یو پی اس

یو پی اس

شرکت بهین تجهیز ماهور (بهین یو پی اس) به شماره ثبت ۵۸۲۷۴۴ با بیش از 10 سال سابقه و فعالیت در زمینه های مختلف برق و الکتریک به همراه پرسنلی مجرب و کارآزموده توانسته در خدمت رسانی و جلب رضایت مشتریان محترم توفیق حاصل نماید.

عمده فعالیت های این شرکت در ارائه ی  انواع یو پی اس (UPS) ، باتری (با برندهای مختلف)، امور پسیو و تابلو برق  به بخش های مختلف صنعتی  و خدماتی و  مشاوره فنی رایگان میباشد.

دستاوردهای این شرکت همانا مشتریانی هستند که رضایت کامل را از خدمات ما داشته اند و این را بزرگترین دستاورد خود میدانیم و همه همت خود را در جهت رضایت و جلب نظر مشتریان متعددی از جمله بانک ها - صنایع پتروشیمی - بیمارستان ها و گروه های خودرو سازی و نیز سایر ادارات دولتی و فعالان در بخش خصوصی بکار گرفته ایم و خوشبختانه دراین راستا توفیقات خوبی حاصل گردیده است

ضمنا این شرکت در زمینه گارانتی و خدمات پس از فروش  از امکان و توانایی سرویس و تعمیرات کاملا برخوردار ، با قرار دادن تلفن OnCall در هر زمان پاسخگوی مشتریان گرامی میباشد.

جهت تماس با شرکت بهین تجهیز ماهور (بهین یو پی اس ) از سایت دیدن فرمایید و برای دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

 

برای تماس با ما میتوانید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.
همراه: 09197924474

همراه: 09359183349

اینستاگرام : behin_tajhiiz

تلگرام : behin_tajhiiz
 

یو پی اس چیست و چند نوع دارد؟ - What is UPS

یو پی اس چیست؟ / Uninterruptible Power Supply یا به عبارت مختصر یو پی اس (UPS) ، به معنای منبع تغذیه بدون وقفه است. UPS یک منبع تغذیه الکترونیکی است که کارعمده آن ، تامین توان مورد نیاز بار مصرفی بدون وقفه می باشد.به عبارت دیگر UPS به عنوان منبع توان بدون وقفه با استفاده از انرژی ذخیره شده در باتری ، برق مورد نیاز تجهیزات مصرف کننده را تامین می نماید. سیستم یو پی اس بین برق شهری و دستگاه مصرف کننده قرار میگیرد که اضافه بر تنظیم برق شبکه و تثبیت آن مانع از نفوذ نویز و اختلالات شبکه به تجهیزات حساس مصرف کننده می شود .

 یو پی ااس

 

یو پی اس ها چند نوع اند:

دسته بندی یو پی اس ها غالباً در سه قسمت انجام می شود.

یو پی اس آفلاین (OFF LINE)

این دسته از UPS ها هنگام قطع برق و به عنوان منابع جایگزین فعال می شوند.

 

یو پی اس آنلاین (ON LINE)

در شرایط طبیعی، تأمین خروجی در این نوع UPS ها پس از تصحیح ورودی یعنی پاک سازی ورودی از نویز و احیاناً سطح ولتاژ ورودیانجام می پذیرد. تنها در مواقعی همچون بروز نقص فنی ،OVER LOAD یا افزایش خارج از رنج دما، یو پی اس به مد BYPASS می رود.

 

 

یو پی اس لاین اینتراکتیو (LINE INTERACTIVE)

در شرایط عادی این UPS ها ورودی از طریق BYPASS به ترانسفورماتور منتقل می شود در این هنگام TRANSFORMATOR به عنوان شارژر عمل کرده و در نهایت از همین طریق خروجی AC تأمین می شود .

رنج و توان دستگاه ها

UPS  ها دارای توان های مختلفی می باشند که نسبت به میزان توان بار مصرفی , محاسبه و طراحی می گردد که معمولا توان این دستگاه با واحد ولت آمپر (VA) نشان داده می شود. که شکل های متداول بازار به این صورت 600VA، 1KVA، 1.5KVA، 2KVA، 6KVA، 10KVA، 15KVA، 20KVA می باشد .

 

 

انواع یو پی اس UPS
مولد برق بدون وقفه (UPS) به صورتهای تک فاز و سه فاز با برند های معتبر اروپایی ، آمریکایی و آسیایی را دارا می باشد.

باتری یو پی اس
باتری یو پی اس نیکل-کادمیوم از برندهای معتبر باتری یو پی اس می باشد. (انواع باتری اروپایی، کره ای، ژاپنی، چینی، تایوانی، ویتنام، ایرانی)

استابلایزر
به دلایل مختلف، ولتاژ توزیع انرژی ثابت باقی نمی‌ماند و نوسانات قابل‌توجهی را در مقدار اسمی نشان می‌دهد

اصول کار یک UPS
اصول کار یک UPS در ساده ترین ساختار خود به این شکل  است که بار در حالت معمول از ورودی AC تغذیه می کند و همزمان با یکسوسازی ورودی AC توسط شارژر و تبدیل آن به جریان DC باتری را شارژ می کند. بلافاصله در صورت اینکه ورودی AC قطع  شودو یا نا مناسب تشخیص داده شود، INVENTER  با تبدیل ولتاژ DC باتری به برق AC ولتاژ بار را بدون وقفه در کار تامین می کند. در حال حاضر طبق استاندارد UPS ها دارای تکنولوژی  همچون Passive Standby،Line Interactive، Double Conversion  می باشند.
 
استابلایزر یا تثبیت کننده ی ولتاژ چیست؟

تثبیت کننده ولتاژ یا استابلایزر دستگاهی الکترونیکی همانگونه که از اسمش معلوم است تضمین کننده یک جریان بدون نوسان است که این موضوع و استفاده از ترانس استابلایزر باعث می شود تا وسیله برقی بواسطه نواسانات جریان الکترونیکی آسیبی نبیند.

کاربردهای استابلایزر ولتاژ به نیاز هر خانه‌ای بدل شده است. هم‌اکنون انواع متفاوتی از استابلایرهای ولتاژ برای کاربردها و با کارایی‌های متفاوت موجود است. پیشرفت‌های اخیر تکنولوژی مانند چیپ‌های میکروپروسسور و تجهیزات الکترونیک قدرت سبب شده تا نگاه ما به ولتاژ استابلایزر تغییر کند. اکنون این دستگاه‌ها تمام اتوماتیک، هوشمند و به همراه بسیاری کارایی دیگر هستند. همچنین واکنش فوق‌العاده سریعی به نوسانات ولتاژ نشان می‌دهند و به کاربر خود این قابلیت را می‌دهند تا ولتاژ مورد نیاز خود را از راه دور تنظیم کنند.

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که به خاطر نوسانات برق شهری دستگاه های برقی شما آسیب دیده و یا سوخته باشد.

و اگر تا به حال هیچ کدام از لوازم برقی شما نسوخته است ، انسان خوش شانسی بوده اید.

 

استابلایزر ولتاژ چیست؟ چرا به آن نیاز داریم؟
استابلایزر ولتاژ یک دستگاه الکتریکی است که صرف نظر از هر تغییر یا نوسانی در ورودی یک ولتاژ ثابت را در پایانه‌های خروجی خود به بار می‌رساند.

هدف اصلی استابلایزر ولتاژ حفاظت از تجهیزات الکتریکی یا الکترونیکی مانند تهویه مطبوع، یخچال، تلویزیون و... در مقابل خسارت احتمالی از نوسانات ولتاژ می‌باشد.

خدمات پس از فروش
خدمات پشتیبانی 24 ساعته شرکت بهین تجهیز ماهور

 
 
مشاوره رایگان
شما در هر زمان از شبانه روز که نیاز به مشاوره دارید میتوانید با ما تماس بگیرید

 
 
تامین انواع یو پی اس
ارائه دهنده انواع یو پی اس ، برق اضطراری، باتری، استابلایزر و….

 
 
خدمات یو پی اس
امکان ارائه خدمات به کلیه یو پی اس های موجود از انواع برند را دارد.

 
 
محصولات برق اضطراری
دارای سبد کامل محصولات برق اضطراری( یوپی اس و … )می باشد.

 
جهت تماس با شرکت بهین تجهیز ماهور (بهین یو پی اس ) از سایت دیدن فرمایید و برای دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

 

برای تماس با ما میتوانید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.
همراه: 09197924474

همراه: 09359183349

اینستاگرام : behin_tajhiiz

تلگرام : behin_tajhiiz
 


برچسب: یو پی اس، خرید یو پی اس،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۲۱:۴۳ توسط:احمدی موضوع: نظرات (0)